Ugrás a fő tartalomra

Tervezet 1.01

Ezt a bejegyzést nem ma kellett volna megírni. Már rég terveztem, hogy a gép előtt ülve bepötyögöm a rövidke gondolataimat. És ahogy itt tervezgettem magamban, egyre csak kitoltam azt a bizonyos határidőt, amire megírjam a bejegyzést. Igen ez csak olyan magam számára fabrikált határidő, amely ismét csak egy lenyomatot fog képezni az én virtuális naplómban. De mégis. Terveztem, hogy megírom milyen volt elköltözni, terveztem, hogy megírom, milyen volt új városba lépni, az élet mindennapos dolgait egy másik síkban tölteni. De nem ment. Valamiért mindig kitoltam ezt az időt. 

Hiszen nagy váltás volt, és jelentőségteljes. Igen, olyan, mint amikor a vonatnál váltják a sínt... Hiszen, ha nem váltják, akkor is tovább halad a vonat, csak más irányban más úti céllal. Az igazat megvallva nem szoktam ennyit gondolkodni egy bejegyzésen, de mindig csak tervezek. Mindig csak jó lenne, és itt ülve arra jövök rá, hogy ez nem fogom tudni kiadni magamból egyszerre. És ismét kitolom a határidőmet, hogy végleges formákba öntsem... Nem fogom tudni leírni az utcákat az embereket, a járdákat, a fákat, a beragadt koszos levegőt, a hangokat, a fásultságot, vagy a beragyogó tavaszt, a kollégákat, akikkel dolgoztam, a könyvtárakat, a könyveket, amelyek új világba vezettek, és hát az embereket; mindazt ami ide kötött, és köt.

Szeretném, ha ott is kialakulna egy legalább ilyen klassz közeg körülöttünk, hogy évekből, emberekből szépen lassan felépülnének az emlékek és a mi kicsi életünk. Jó, hogy az új helyzetben is olyan helyzetek vannak, ahol szemben jön velünk a város, és szembe jön velünk valami egészen más, ami eddig volt. Ha ez egy visszaemlékezés lenne, akkor most lezárulna egy fejezet, de ez nem akar visszaemlékezés lenni, nem akar lezárulni. Szépen lassan előjön, és beépül a mindennapokba, hogy továbbhaladjon a holnap felé! Csak azt tudom, hogy haladni kell, és most jóérzés haladni! Jóérzés valami egészen más környezetet megszokni. Szóval a hiányt van ami betöltse, és átalakítsa valami egészen értékes, egyedi és különleges emlékké! 



Megjegyzések