Ugrás a fő tartalomra

Mindennapi határaink

 Nehézség, olyan ez, mint egy határ. Amikor döntesz,  lépsz vagy nem lépsz. Elég jó keresztény vagyok, vagyok e egyáltalán keresztyén, hiszen kívülről úgy látszik hitetlenkedem, belül csak énlátom hogy jól akarok dönteni. Bízok e a képességeimben, hogy kitolhatóak a határaim, vagy ismerem már annyira magam, hogy erre esélyem nincs?!
Átlépsz vagy nem, belépsz vagy nem. Kimozdulsz a holtpontról vagy nem. Dönteni kell, és a döntés nem egyszerű, mindennapi határaink folyton változnak, én úgy gondolom. Hol kitárulnak, hol bezárulnak, de változnak!! Vagy megtalálom az utat, vagy nem. De keresnem kell! Enélkül elveszett vagyok, lehet, hogy pont a keresés az utam!? Mint a hegytető, egyik oldal lejtő, másik oldal lejtő, de a hegytető egy jóideig járhatónak tűnik.
Értékes vagy, Értékes vagyok Isten számára. Akár jól viszonyul a határátlépéshez akár nem. A vámot ő már megfizette!

Megjegyzések