Ugrás a fő tartalomra

Ambassador in the town

Ma egy néni látogatott el az egyik könyvtárban az egyik megyében :) Mindenki kirittyentve, sok fülhallgatós bácsi az adott megye egyik könyvtárában-hirtelen azt hittem, hogy valami jó műsor megy a rádióban, dehát ugye nem, mert ambassador in the town- és én meg azt hittem bent fogok ragadni a könyvtárban, merthát ugye a biztonság minden ilyen esetben fontos...De kijutottam.

Eszembe jutott az, amit egy Yale egyetemi előadáson hallottam, hogy mennyire hihetetlen, hogy a 18. sz. végén létrejött egy különös vállalkozása az emberek egy szűk csoportjának... Többen akkor azt hitték hogy csak egy pár év, és vége, jön egy újjabb király, hiszen ez a flancos szabadelvűség úgysem fog működni. Igen, az alapító atyák közül többen hitték, hogy a demokráciának nevezett, mára-hangsúlyozom, hogy mára- nagyon meghúrcolt valami egyáltalán működőképes lehet! Klassz. Működött, Napóleon nem tévedett egyenlőre... Én nem láttam a nénit, aki épp csak beugrott, és még azt sem tudta, hogy ott vagyok :)  de érdekes volt látni az emberekben a lelkesedést, hogy na, végre, valami történik, és azért, nem mindenki mondhatja el, hogy egy nagy néni, ennyi sok rádiós fiatalemberrel hát meglátogatja őket! Azt hiszem, engem is elragadott egy pillanatra a dolog! Tetszett, hogy mindenki mosolyog- amúgy is, ez a hely, egy olyan mosolygós hely! Aszem, ha el akarnék tűnni, akkor ide tűnnék el egy időre!

Aztán rájöttem, hogy holnap az ambassador visszatér a munkájához, nekem is azt kéne tennem...

Egy pillanatra viszont elég sok minden futott égig a fejemben, és ez jó érzés volt, demokrácia, szabadság, egyenlőség, mosolygós arcok! Szal ez most feldobott!

Megjegyzések