Ugrás a fő tartalomra

Amióta megváltottad életem

Nem tudom miért, de nagyon tetszik a dal. Lehet, hogy gyimesi dal, lehet a régies, archaikus dallam miatt. Annyira mély a lüktetése, és olyan szépen ugrik egyik hangról a másikra, hogy na. Nagyon tetszik, és ezért most imé, halgassátok :) Remélem nektek is tetszik




Amióta megváltottad életem,
Azóta van boldogság a szívemben.
Amióta néked adtam mindenem,
Tavaszt hoztál a szívembe, Istenem.
Amióta néked adtam mindenem,
Tavaszt hoztál a szívembe, Istenem. 

Hálás szívvel köszönöm a kegyelmet.
Köszönöm, hogy a barátod lehetek.
A sok próbát köszönöm most meg néked,
S a szívemben növekvő szent Igédet.
A sok áldást köszönöm most meg néked,
S a szívemben növekvő szent Igédet. 

Madár dalol, jegenyelomb énekel,
Néped ajkán dicséreted zendül fel:
A mi Urunk, Jézus Krisztus az első,
Az egyetlen mindenható teremtő.
A mi Urunk, Jézus Krisztus az első,
Az egyetlen mindenható teremtő. 

Bűnös szívünk sötétségét bocsájtsd meg,
Bárány Jézus szent vérével mossál meg.
Mosd a szívünk, tisztítsad meg egészen,
Néped miatt neved ne érje szégyen.
Mosd a szívünk, tisztítsad meg egészen,
Néped miatt neved ne érje szégyen. 

Nyitva már a Szentek Szentje előttem,
Jézus Krisztus nyitotta ki énnékem.
Éjjel-nappal bemehetek meglátni,
Az én Uram dicsőségét csodálni.
Éjjel-nappal bemehetek meglátni,
Az én Uram dicsőségét csodálni.

Megjegyzések