Ugrás a fő tartalomra

Egy okkal több

Nincsenek elveszettek csak némák, a gyertya lángja 1 km-ről is látható, a kiáltás pedig áthatol téren, dimenzión át. Kiálts, és meghallják a kiáltásodat! Ne hagyjd, hogy a torkondon ragadjon a kiáltás, és téged csak a félelem vegyen körül. Egy dologtól kell félni, és az maga a félelem! Azt hiszem, hogy a reménynek azért nincsen sirfelirata, mert ő hal meg utoljára. Lehet, hogy végtelenül elveszettnek érzed magad, úgy érzed, hogy senki nem figyel rád, és nem érdekel már semmi. Csak arra vársz, hogy némán szeressenek. De a szeretet nem néma, megszólal, és felszólal érted. Én ezt így látom. Ennyi.
Nem kell tovább csűrni csavarni, mert néma gyereknek anyja sem érti a szavát, ha úgy érzed, hogy nem hallgatnak meg, akkor szólísd meg őket. Keress addíg, amíg meg nem találod azt, aki meghallgat, aki odafigyel arra, ami benned kezdett el fejlődni, formálódni, és felnőni. Ennyi. Meghallgatni, és meghallgatva lenni, érték, és már lehet, hogy nem is fogod magad annyira elveszettnek érezni, és már lehet, hogy nem is fogod azt gondolni, hogy annyira egyedül vagy, sőt! Talán már látod azt is, aki feléd hajózik, hogy kihúzzon, és megkíséreljen új életet kínálni neked. Ennyi. Új élet. Felkészülés az új életre. Én kiáltottam, engem meghallgattak, és vannak hullámo, problémák, néha szem elől tévesztem Őt, de biztos vagyok abban, hogy már készülök az új életre, az igazira. Mindezt miért? Mert kértem, kiáltottam, segítségért.
ennyi....

Megjegyzések