Ugrás a fő tartalomra

megszámoltam, nem kellett volna....

Egy heccnek indult, illetve holmi földi kiváncsiságnak. Előre vetítem, hogy nem kellett volna... Magam sem hiszem el... Sokk alatt vagyok. Megszámoltam a Debrecemben levő könyveimet/nem kellett volna/, most vizesruházom  a nejem... szóval, igazándiból nem annyira gáz, meg minden, de ez a szám engem meglepett...
Egészen jól indult a történet, 200 körül elcsuklott a hangom, 300-nál már vakarózni kezdtem, és arra gondoltam, hogy mennyire jó is a boldog tudatlanság, 400 már kényelmetlen volt, és meguntam a számolást, 500, már halálosan unalmas volt, 600 -nál a nejem közölte velem, hogy mostmár elég, ne húzzam tovább, tudni akarja, 700 csak mély hallgatásba burkolóztam, és megremegett a lábam, 800 pedig már láttam, hogy nem lesz egyszerű közölni a hírt. Szóval a fénymásolatokat és a könyvtári könyveket leszámítva, illetve ami Nyírmeggyesen van könyvek, nos úgy néz ki, hogy sikerült 12m2-re bezsúfolnom 844 +/- könyvet. Igazándiból most lehet, hogy antikváriumot kéne nyitnom, ... vagy használnom kéne őket... nem is tudom... Az a baj, hogy Nyírmeggyesen is van még legalább 300-jajj nekem, megint csak szörnyű becslésbe bocsátkozom... Hát, ez van... De azt hiszem, hogy ezért csak a feleségemnek, és Istennek lehetek hálás, hogy ezt a hobbimat elviselték... Köszönöm nekik.... :)


Megjegyzések

  1. Jobb tisztán látni a dolgokat. És igen, én így SZERETLEK és Jézus is. Bár ő van előrébb. :) Hihi. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése