Ugrás a fő tartalomra

Kicsit másképp

Ez is én vagyok, kicsit másképp.

Vagyok, a feleségem mellett-bár ő csak kerüli a könyveket-sztereotípiákba szorítva vagyok, minthogy okoskatörp, pedig menyire nem! még kártyázni sem tudok-bármennyire is akartam megtanulni, soha nem kötött le, soha nem bírtam megegyezni a dolgokat, -még nem mertem megszámolni mennyi könyvem van-mostanában fejlődött az irodalmi szekció Kb.30 új darabbal :-)
Szóval kicsit szétszórt, könyvmoly, balek, keresztyén ect... Lehet elítélni, lehet kölcsönkérni - néhol egy épp készülő szemináriumi dolgozat, néhol a bizáncos sorozat, néhol pedig csak a kedvtelésből összeszedett darabok... Ja, és a legjobb... az angolnyelvű szekció nincs itt, az főleg otthol van, a maradék magyar könnyvel! Így ez kb. csak a fele... Hát ilyen is vagyok- a kollázs nem lett olyan jó, majd javítom, idővel...

Megjegyzések