Ugrás a fő tartalomra

Böjt, ahogy nem alakult

Nem így terveztem. Az utólso napok szinte teljesen szétestek. Furcsa azt látni, hogy amit betűről betűre le akarsz írni, az hogyan válik semmivé a mindenható árnyékában.

Mire volt jó ez az egész, ha mégsem fejeztem be? Miért nem írtam meg hamarabb, és állítottam be? Mert szerettem volna Jobban Istenre figyelni. A végén nagyon lebetegedtem, arcüreggyulladás, és már nem éreztem azt a lendületet... Lehet, hogy csak valami rossz szándék akart eltéríteni? Meglehet...

Isten szeretném követni, szeretném megismerni őt jobban. Szeretném Jézust megismerni jobban, kötődni hozzá. Eredetileg nem most akartam lezárni, de, mivel holnap megyek műtétre, és kivesznek egy fogat, nos...



Nem tudom elégszer megköszönni Istennek, hogy van lehetőségem beszélni hozzá, hogy érzem, az élet folyamatosan mozgásba van. Szinte hihetetlen a számomra, hogy mennyi apró részletre kell odafigyelni, hogy ez, ez, amit mi életnek hívunk működjön, és menjen. Mi emberek pedig számtalan alkalommal bebizonyítottuk már neki, hogy annyira nem is akarjuk mi ezt az egészet... Mi jobban tudjuk, mi nem is akarunk mást, csak.... Igen, magyarázkodni azt bezzeg tudunk. De ne feledjük el, Isten a kereszten keresztül nézi a mi életünket, kell ez nekünk? Elfogadjuk, ami történt, bocsánatot kérünk és segítséget. Talán ez volt a legjobb kifutása számomra a böjti időszaknak. Újra, és újra megéreztem Isten gazdagító jelenlétét, hogy igenis érdemes az árral szembe menni, nem, nem a háziorvossal, aki antibiotikumot írt fel már megint, hanem azokkal az emberekkel, akik a saját ál-kegyes, vagy éppen extrakegyes érveiket gyűjtik....


Köszönöm, hogy az új olvasók benéztek hozzám. Néha verset, néha pár gondolatot, néha csak egy videót szoktam megosztani. Ez sokkal inkább egy napló, mint egy célirányos blog. Mivel nem hiszem, hogy vasárnap hadrafogható leszek, ezért BÉKÉS HÚSVÉTOT. Isten megáldjon benneteket!


Megjegyzések

  1. Meggyógyultál már az arcüreggyulladásból? Mert én jártam már úgy,hogy azt hittem,hogy a fogam gyulladt be-beteg voltam,és szorgosan elmentem a fogorvoshoz, aki gyökérkezelte az egyik fogamat,.Az injekció ellenére potyogtak a könnyeim a fájdalomtól.Utólag derült ki,hogy arcüreggyulladás miatt fájt a fogam.
    Azóta megvárom,amíg meggyógyulok és ha utána is fáj a fogam,csak akkor megyek fogorvoshoz....
    Isten áldjon!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az idézetet! Mindennél HATALMASABB és erősebb Ő!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mamka! Köszönöm, még megvagyok. Nem, nálam sajnos az arcüreg és a rossz fogak összefüggöttek...Volt egy borzalmasan ledolgozott fogam, és nem szerettem volna, tovább bajlódni vele-egy gyökér folyton gyökér volt velem... Begyulladt, gennyedzet, és hát, ki kellett szednem... Így egy foghúzás után, már csak reggel szortyogok egy kicsit...Most csak a kávé hiányzik, de holnap újra beizzítom a kotyogós kávéfőzőt... Békesség, szép estét! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök,hogy jól vagy!!!!!
    Most látom,hogy te Noryta férje vagy.:) őt régóta olvasom.:)
    Isten áldjon benneteket!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése