Ugrás a fő tartalomra

A végtelen Logika

Ma, csak egészen egyszerűen rájöttem arra, hogy a végtelen logikus emberek soha nem fognak tudni megérteni egy magamfajta egyszerű lényt.
Nem vagyok lángelme, nem születtem jobb helyzetbe, de tudom, hogy a többi már rajtam is múlik.
Egészen egyszerűen vagyok én, és vannak a logikus emberek, és elbeszélünk egymás mellett. Ennyi, nem bonyolítom, mert minek is, az már nem lenne logikus. Nem értik a hibát, hibáimat, nem értik azt, ha valaki hibázik, és nem tudják felfogni, ha valaki nem érti őket. Ez egy pontig járható, de aztán a konfliktus elkerülhetetlen a végtelen Logika és közöttem...

Azt hiszem ez lesz az emberi kockázati tényező, amit Isten bevállalt, egy bizonyos titkos kockázat a teremtéskor. Ő a végtelen logikus lény, betáplálta a lehetőséget. Ez a lehetőség pedig nem csupán a helyes választ, hanem a hibásat is megengedi. Izgalmas, hátborzongató lehetőség, és az egyetlen menekvésem csakis hozzá lehet, hogy türelmét és megbocsátását kérjem azér,t ha nem értem őt, és szeretnék ma is, holnap is újra benne és vele élni, ami nyilván konfliktushoz vezethet kettőnk között...



Megjegyzések