Ugrás a fő tartalomra

Böjt 7.

Én vagyok a világ világossága. Aki engem követ, nem járhat sötétségben. 

Ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου... ugyan nem értem, de egyes részek még átvilágítanak a múlt sötét homályából... Én vagyok... Olyan egyszerű, olyan tiszta...

Átvilágít mindenen. Lassan eltelt az első hét, és jó lenne megértenem, hogy mire is jutottam. Hát. Nem lett nagyobb rend az életemben, nem érek oda hamarabb sehova, a kölykök is mind áldott kismadár... az eső is elerdt... de nyugodtabbnak érzem magam... 


Érzem, hogy Rá kell figyelnem! a Jézuskövetés szembemegy az általánosan érthető és elfogadható magyarázatokkal, nem tűri a hétköznapit, miközben olyan hétköznapi elemeket akar magába fogadni, mint kedvesség. Olyan könnyen képesek vagyunk gyűlölni azokat, akik nem úgy látnak, ahogy én látok...

Nem tudom miért, de vonzódok, és követni akarom ŐT. Nyugalmat nyerek a jelenlétében, és elfelejtem azt, amit magamtól képtelen lennék megtenni, de Jézussal nem lehetetlen.

Egy egyházatya annyit mondott, hogy Szeress, és tégy amit akarsz. Ennyi talán; őt követni. Szeress, hiszen akkor már nincsen kockázat arra nézve, hogy sértesz - e valakit... Akkor te nem veszíthetsz semmit...

Szeress...

A diákjaimnak csináltam ilyen foszforeszkáló keresztet, így húsvét előtt... Azt hiszem tetszett nekik- a fenti bibliai igét írtam rá... 

Csak folytatni tudom a tegnap elkezdett gondolataimat, amelyet a mai napon írhattam le- a Linux beadta az unalmast... Nade... akkor a képek... 

Világítsunk, menjünk szembe a megszokottal, és törekedjünk a Krisztusi világosság megtartására, feltöltődésre és továbbadásra, mert ő a világosság, ami átsüt több évezreden át.



 

Megjegyzések