Ugrás a fő tartalomra

Nomen est omen

Nomen est omen
(saját firka)

Ez vagyok, nem ahogy neveznek.
Kerestem képeket, amelyek körbevesznek.
Szavakkal magamról határt szabtam,
Nevem bezárva, nyughatatlan.

Nomen est omen, mormolja
Halkan csak azt keresi,
hogy a Nomen mit rejt neki.

Mások se lássák, hiába nézik,
határa elmosódott, vonala megszűnik,
ahogy a körzeten kívül érkezik.
est. Ezt értem, tán legjobban féltem.
De a sorokból ki nem vághatom.
De mi a nomen? Árnyjáték a
tegnapom.
Csak lassnan a holnapba nézve
haladok, hogy egyszer minden ellenére
összerakom.



Megjegyzések

  1. az a helyzet, hogyén sajnos nem tudok rajzolni, ezért csak firkálok egy két versikét-a képet a neten találtam. - ülő embert kerestem, és nekem is megtetszett a szaggatott vonalak halmaza, ami végül mégis összeáll emberré...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése